Annorlunda kväll

6


Fan hade inte tid att skriva igår, skriver nu istället.

Jobbade igår på Blå bageriet, fy fan vad dåligt jag mådde!!
Men jag klarade av de.

Hem till mina föräldrar och chillade lite,
trodde jag skulle göra de resten av kvällen.
Men så ringer Thommy och vill att jag skulle komma till honom..
"Visst" sa jag.

In i duschen, byta kläder, ta en frukt och sticka till malmö (Thommy).
Inte varje dag man åker och träffar någon som bor på hotell..

Chillade när jag kom dit - Mysigt
Sov där med.
Han skulle upp vid 9, vilket jag med skulle.
Jag och mamma skulle stå på Bakluckeloppisen, men ack nej så blev det inte..

Man var tvugna att boka sig till bakluckeloppisen och självklart hade vi inte gjort de.
Så nu sitter jag här...
Ska träffa Johanna sen, efter de bar det av till malmö igen.
Fast till Tomas, käka mat - Tacos, mmmmm! Me like

Fyller på med mer sen...

Har vilat idag och igår pga att jag fortfarande är förkyld - FAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0