Det blev inte av


Jag har jobbat och stått i idag, efter de har jag varit på 90års kalas.
Mormors halv pappa fyllde år - trevligt :)
Träffade den sidan släkten jag inte brukar träffa, krångligt i början men klarnade upp lite efter ett tag.
Svårt eftersom det var så otroligt länge sen jag träffade dem - tråkigt.

Ingen träning idag, har träningsverk sen igår :S
Men har ändå ätit och druckit rätt.!
Men var svårt eftersom jag var på kalas.

Mat:
Frukost:          Muslimix med Verumfilen och en grov macka med ägg
Lunch:            Gröt med 1 knäckebröd
Mellanmål:     Mammas muskimix med cirtonfil
Middag:           Kallbuffé (På kalaset)
Kvällsfika:      1 halvt äpple

Dryck:
1L + 4 glas vatten - fortfarande dricker jag förlite :S - Damn
3 koppar kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0