Duktiga jag


Vaknade, tittade ut och tänkte "Ja fan, jag kör till!" så jag cyklade till jobbet idag (1 mil) - Stolt!
Lite bråk på jobb, pallar fan inte stanna kvar där snart,
men är ca 1 månad kvar nu så jag får ju hålla ut, behöver pengarna med.

Kokerskan på föskolan där jag jobbar tyckte jag hade varit så duktig med allt detta jag håller på med,
 så jag fick lite mannagrynsgröt till frukost - Tusen tack Monica.

Efter jag jobbade på förskolan så stack jag vidare till nästa jobb - Blå bageriet :)
Gillar de stället, dåligt betalt, med gillar de ändå.

Stack därefter hem till mina föräldrar ett tag, åt, tränade magen och chillade, sen vidare till träningen (Body pump) på cykel.
Mötte upp Sofia där - Me like Sofia alot!
Snackade med Sofia efter träningen mycket. Känns bra och skönt att kunna prata med henne - Tack vännen.
Sen cyklade jag till mina föräldrar och fick skjuts där ifrån hem.


Mat:
Frukost:        Mannagrynsgröt
Lunch:          Min vanliga gröt (Havregrynsgröt) 1 knäckebröd
Mellanmål:   3 skivor fruktbröd från Blå bageriet
Middag:        Omelett med svamp majs och en yoghurtsås + 1 äpple
Kvällsmat:   1 äpple med vaniljyoghurt och lite muslimix

Dryck:
2,5 L vatten

Äntligen börjar jag få i mig rätt mängd vatten, skit svårt, men jag kämpar som FAN!!
Hoppas man kan se förändring snart bara :S

Fick komplimang idag om att jag hade fått mindre mage, av min kollega Karin - Tusen tack för komplimangen, känner mig jätte stolt :D En sporre liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0