3 dagar

Söndag:
Skulle egentligen på bakluckeloppis,
kom på att man skulle boka sig så där var självklart fullt - Illa!

Var hos mamma och far en stund,
sen följde jag med Johanna till malmö med Miloo bilen - Me like
Köpte mammas överkast som hon hade hittat på Blocket.se.

Tog bussen till Bjärred, träffade Nicole sen blev jag hem skjutsad av Johanna från Bjärred.
Hem, tog bilen direkt till mamlö igen för att käka tacos med Tomas - Fan vad länge sen det var, riktigt nice!

Mat & Dryck:
Frukost:   3 mackor + 2 glas vatten
Lunch:     1 Daimglass :)
Middag:    Tacos - Me like!
+                 ca 2 L Vatten :)

Måndag:
Jobb hela dagen..
Mådde självklart inte bra så jag gick direkt hem och sov.
Mamma väckte mig och sa att min bror skulle äta med dem.

Hörde av mig till honom så vi åkte tllsammans till dem och åt.
Pallade inte vara där så länge så Oliver kom och hämtade mig - Nice, du var skyldig mig :)

Hem till honom och kollade film, The sound of music. - Hahaha!!!!

Klockan blev mycket, jag gick hem. Härligt väder.

Mat & Dyck:
Frukost:       Muslimix med Afil
Lunch:          Gröt med 1 knäckebröd
Mellanmål:   1 morot
Middag:        Mammas goda curry och banan gryta - mmm!
+                     Kaffe med mjölk occh 2,5 L vatten :)

Idag/ Tisdag:
Mår lite bättre idag - Yes!!

Jobba, kände att jag behövde sova efter jag jobbat, så de gjorde jag.
Direkt hem till bingen.
Sov till kl 18.00... shit, men fan vad nice det var.

Nu sitter jag här och försöker komma ihåg de som hänt dessa dagarna,
svårt men de går.

Dessa dagarna har jag vilat pga att jag fortfarande är duktigt förkyld, hoppas de går bort snart.

Mat & Dryck:
Frukost:         Muslimix med citronfil
Mellanmål:     1 Äpple
Lunch:           Gröt + 0,5 L vatten
Mellanmål:    1 äpple
+                     1 L vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0