2 dagar i ett inlägg

Hade inte tid att blogg igår så de får bli nu istället.

Nå igår:
Igår skulle jag träna stepup 9.10 men jag orkade inte, de fick bli mitt lilla träningspass istället.
Vilket innebär , som tidigare, mager, armar och rygg.
Kl 11 var jag hos Tina och fick gjort vid mina naglar, inte som jag tänkt mig men ändå ganska fina.
Ville till Kävlinge vårmarknad men ingen ville med,
bor precis "på" marknaden så tyckte inte det var något när jag gick förbi där.

Stack hem till Mamma och far i Dösjebro istället och fick hjälpa till där.
Dem nya ägarna kom och skulle kolla om dem ville ha något av vårt gamla, dem ville inte ha mycket, men lite.
Jag och far skulle sticka till tippen och slänga saker, körde dit men fan, dem hade stängt :S - hahaha!
När vi kom hem så hjälptes jag och far åt att plocka av dubbarna från min bil. - Lite qualittytime med min kära far, alltid trevligt.
Därefter hem till mamma och far i Lödde för att äta, sov en stunde efter de.
Sen hem göra vid mig och sticka till Philip och Fia, lite party utan spril, bara vatten!

Jobbade ju igår, den var skit svårt att få ihop alla bilder men de gick.
Var första gången på Skepsbron - Skit kul!
Träffade Dennis där, han är helt underbar - Fan vad jag saknat honom
Jag var själv med på några bilder, för typ första gången - Den blev rikigt bra faktiskt

Mat och dryck:
Muslimix med Afil
Kycklingsallad med 1glas vatten
Fläskfilé med potatis, yoghurtsås och sallad
1 morot + 1 äpple
1 Blue Keld
1 glas citron vatten 


Nå idag då:
Eftersom jag la mig ca 6 så ville jag sova ut, de gör jag bara på söndagar. men fan sov förlänge idag.
Vaknade förhelvete 16!!! Mamma ringde och väkte mig - Tack för att du gjorde de, annars hade jag nog sovit fortfarande!
Skulle egentligen träna Body pump idag men eftersom jag vaknade så sen
hade jag aldrig vaknat ordentligt till träningen, så jag fick avboka de.

"Vi är på väg hem till Farmor och ska fika, vill du med?" frågade mamma
"Ja för fan, jag kommer nu" svarade jag, så jag stack snabbt upp ur sängen, yrvaken som jag var, och körde till Farmor.
Alltid trevligt att träffa släkten, I love my family!

Just de, fick en spåga i fingret igår som min far fick skära ut,
där fanns fortfarande något kvar så min faster fick ta en nål och ta ut de - Fy fan vad ont de gjorde, säger jag bara.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar i Lödde för att hjälpa till lite till, som vanligt.
Var bara tvungen att skriva lite först.

Mat, dryck och träning idag:
2 bullar 
2 koppar kaffe med mjölk

Förtillfället är de det ända jag fått i mig idag, ska bli mer!
Ska träna mage, armar och rygg idag eftersom jag avbokade passet :(
Ska äta sallad till middag - mmm!

Vill påpeka en sak,
när jag gick upp cch kollade mig i speglen så tyckte jag de hade hänt lite men min kropp - wiie! Äntligen.
Ska lägga upp för- och efterbilder men inte förren i slutet av månaden :)
Och då blir det bara på min mage för tog inte bilder på hela kroppen - shit skulle gjort de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0