Me not like

Fy fan för jobb idag..
Trivs inte :S Pallar inte med vissa personer på jobb.
Glad dock att jag har både Nathalie och Sofia som jag kan prata med.
Tack tjejer för ni finns för mig, på jobb iaf.

Har varit på Blå bageriet, hos Petra, och snackat lite :)
Ska jobba där nästa vecka :) - yes äntligen!
Trivs jätte bra där!

Nu är jag hos mina föräldrar igen, fan vad mycket de blir nu.
Bara för dem bor vid mitt jobb!

Ikväll ska jag på Fest - utan sprit - jag kör.
En kändis fest, Nicole fyller 20år. GRATTIS VÄNNEN!

Jag ska gå dit med Nathalie, Johan och Ämma :)
Nathalie och Johan ska vara Jamsine och Aladin, hehehe....
Jag ska vara Michael Jackson och Ämma ska vara Janet Jackson
Kommer bli så nice :) haha, Love it!

Har tyvärr inte hunnit träna idag men ska träna efter jag skrivit klart här :)
Då är de samma som igår som gäller.
Mage, Armar och Rygg!

Maten idag:
Frukost:       Muslimix med sista Verumfilen :(
Lunch:         Gröt med 2 knäckebröd + en smakbit på hamburgarköttet vi fick på förskolan - ööö.
Mellanmål:  3 mackor fruktbröt från Blå bageriet - me like!
Middag:       Har inte ätit middag än, vet ej vad de blir :S Kan skriva de imorgon.

Drickan idag:
1,5L + 1 glas Vatten
1 kopp kaffe med mjölk
Sen ikväll bli det en jäkla massa Blue Keld - Så jävla gott :)
Ser Blue Keld som nyttigt men de kanske det inte är :S Shit måste kolla upp de..


Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman =) & vadå "på jobb iaf"

Finns här för dig jämt =) Bara att ringa om det är något! Hoppas du hade kul igår =) kram Fia

2009-05-09 @ 08:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0