Min dag


Denna dagen började med att jag blev inringd imorse för där var för lite folk på jobb.

När jag väl kommer till jobbet ser jag att dem skrivit på tavlan att det skulle vara Vårruset ikväll.
-"Fan, jag ville ju också vara med" tänkte jag. Jaja skitsamma, så jag gick vidare.

Senare kommer en arbetskollega till mig och frågar ifall jag ville vara med på Vårruset istället för henne,
"Ja tack!" Svarade jag :)

När jag jobbat färdigt åker jag hem till mina föräldrar och hjälper dem lite till med flytten (Dem flyttade i Torsdags).
Tränade magen lite gjorde jag med, gjorde mina 50situps iaf.
Vilket jag egentligen inte behövde pga att jag skulle vara med i Vårruset.

Efter de bar det av till Malmö där Vårruset skulle äga rum.

Joggade nästan hela rundan och kom in på 31.52 :) Det var fan inte fy skam för att vara otränad tyckte jag :D



Nå, vad har jag då ätit idag:

Innan jag åkte hemifrån imorse åt jag ett päron.
När jag åt frukost med barnen, åt jag en tallrik Afil med några kuddar (typ flingor).
Min frukost bestod av Muslimix, från Lödde centrums ica, och Afil - skitäcklig!
Ett äpple åt jag med barnen när vi var på utflyckt.
Till lunch åt jag min gröt med 2 knäckebröd.

När jag kom till mamma och far så ät jag mammas Muslimix, från lödde centrums ica, med Afil - skitgod!
Till middag åt jag pastasalld med kassler - mmmmmmm :) skitgott!
Efter Vårruset åt jag 1 banan, 2 tunnbröd och ett litet kex.



Dricka då:

Frukost: 2 glas mjölk
Lunch: Inget
Middag: 2 glas vatten
Vårruset: 4 galsVerum Hälsofil med vaniljpassion smak, 1 packet alpro soya med choklad smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0