Ny vecka

Ny vecka, nya tag!

Fuskade lite förra veckan, så denna veckan blir det straff!
Så här kommer min vecka se ut:
Mån: Strip aerobic
Tis: Jobba på Blå bageriet + Body pump med Sofia :)
Ons: Jobba på Blå bageriet + Rulla med Olli (Om det inte regnar)
Tor: Aerobic F
re: Eget pass
Lör: Step up
Sön: Body pump

Idag har jag jobbat, ganska lugn dag. Har inte blivit arg på något barn när dem gjort något dumt.
Bryr mig typ inte :S - Inte bra.
Eftersom jag har tränat ikväll (i Lödde) så har jag varit hos mina föräldrar, själv.
Inte lönt att åka hem och sen till Lödde igen..

Hann faktiskt träna lite innan idag, mage. Gjorde de innan jobbet idag - Skön!
Innan träningen idag så tränade jag igen, mage, armar och rygg.
Efter träningen så åkte jag iaf rullor, men inte med Sofia (som jag tänkt) utan till Dennis - Fan vad jag saknat honom!
Han följde med mig hem och vi snackade gamla och nya minnen - Super trevligt


Dennis du betydde jätte mycket för mig när vi väl sågs tidigare.
Fan, har nästan glömt bort allt de.
Nu när jag träffade dig idag insåg jag att du betyder ju otroligt mycket för mig fortfarande!



Mat & dryck:
Frukost:                Muslimix med Afil
Lunch:                  Gröt med 1 knäckebröd och 1 glas vatten
Barnens lunch:   5 glas vatten
Mellanmål:          Omelett med svamp och majs
Middag:                Omelett med svamp och majs + 1 stort glas vatten
Kvälls fika:            1 morot + 2 stora glas vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0