Skit också..


Nice dag på jobb idag, tagit de lugnt.
Har inte känt mig i stöten idag :(
Gick bra på Blå bageriet också.

Efter jag varit där så åkte jag med mamma till Dösjebro och hjälpte till att flytta.
Rensade bland mina gamla leksaker, fan vilka minnen - Skit kul!!

Sen började allt!
Allergin kom in i bilden.
Är allergisk mot kvalster och det finns det i allt, framförallt i DAMM!!!
Fy fan vad jag mådde skit, mår fortfarande skit dåligt...

Om de inte skulle vara nog med de, så har jag ont i halsen och mår allmänt inte bra - Skit också!
Har vilat idag från träningen och skiter i träningen imorgon med.
Får inte träna när jag inte mår bra!

Mat & Dryck:
Frukost:               Muslimix med Afil + 1 kaffe latte
Mellanmål:          1 päron
Lunch:                 Gröt med 2 glas vatten
Barnens lunch:   3 glas vatten
Mellanmål:          1 päron
Mellanmål:          3 skivor av fruktbrödet + 1 kaffe latte
Middag:                Kycklingsallad + 0,5 L vatten
Kvälls fika:          1 äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0