Ooooh fuck

Har haft en jobbig dag men roligt har de varit ändå!

Blev inringd imorse, börja 8.
Förskolans dag idag, bakade, höll i lekarna, jobbade över och mår skit..

La mig ner på soffan i personalrummet och somande nästan,
vågade inte somna pga att jag inte hade vaknat igen då...

Hem till mina föräldrar för att hjälpa till, sista ruchen med flytten,
Lämnar nyklarna imorgon - Kommer sakna huset :(

Har vilat idag pga att jag inte mår bra.
Man ska aldrig träna när man inte mår bra!
(Men följer ändå rutinerna med maten)

Mat & dryck:
Barnens frukost:   Gröt + 2 glas vatten
Frukost:                   Lite muslimix med Afil
Mellanmål:             1 ½ banan
Lunch:                     Gröt + 1 knäckebröd
Mellanmål:            1 äpple
Middag:                  Grekisk kycklingsallad + 0,5 L vatten
Kvälls fika:             Omelett med svamp och lök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0