Avbokning, men träning ändå

Trött som fan idag.....

Iaf, jobbat till 2 idag :) - nice
Stack därefter först hem till mamma och far, hjälpte till men flytten sen handlade jag och mamma.
Åt där med - mmm
Sen in till Malmö och hämtade min lön, träffade chefen för Miloo för första gången :)
Nice kille..

Träffade Basse efter de, hoppades på att de kanske kunde gå igen, men han kände ingenting :S
Inte mycket mer för mig och göra, synd dock..

Snackade lite med Oliver på vägen hem, han var på  strippen i Lödde.
-"Va fan" tänkte jag, var ju inte så glad så jag stack dit..
(Brukar  inte vara där, har varit där en gång för 5 år sen)
Träffade skit många jag kände, skit kul :)
Jag sket i bilarna, de var tråkigt,  men de gjorde inte dem jag träffade..

Lekte lite på vägen hem ;) Rastade Oliver :P

Träningen idag fick bli:
60 situps
25 armhävningar
40 rygglyft


Mat under dagen:
Frukost:        Muslimix med Verumfil
Lunch:          Gröt med 2 knäckebröd
Mellanmål:   Omelett med svamp och tomat
Middag:        Spagetti och köttfärssås

Dricka under dagen:
1,5L har jag druckit idag :S
Fortfarande skit dåligt, jag vet, men de går frammåt och jag kämpar som fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0