Färgning

Så, ni kan aldrig gissa vad som hände mig i måndags..
Jag färgade hårt, inte i vilken färg som helst. RÖTT!!!
Det var en riktigt cool färg, gillade den som fan, bara att den passade inte på mig.
Valde därför att färga tillbaka den igår, försökte till min vanliga färg (blond) + silverschampo
och trodde verkligen att de skulle funka men ack vad jag hade fel, igen..
Det blev GULT istället!!!
Fick panik och försökte en sista gång att färga de blont, de blev lite ljusare GULT!!!
Där sprack allt, skulle ut dessutom med Nicole igår, men ville bara dö.
Hörde av mig till Nicole och sa att jag sket i att följa med ut.
5min senare var hon vid min dörr och sa att hon skulle fixa de, hur nu de skulle funka.
Jo då, då har hon varit nere på ICA och handlat en brun färgsom hon satte i mitt hår så nu är jag MÖRKBLOND/LJUSBRUN hårig!!!
Ja ni kan ju själva se hur de blev.



 

   Mörkblond/ljusbrun hårig


Berätta gärna vad ni tycker/tyckte!



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emma willart

världens sötaste! Får mig att sakna dig som sjutton när jag ser dig =)PUsspuss

2009-11-13 @ 15:19:33
Postat av: Dennis

Jag gillar det gula bäst.

2009-11-13 @ 15:55:47
URL: http://araig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0