Jobba, jobba, joobba

HERRE GUD vad jag haft kul idag :)
Har varit och jobbat i Annelöv,
på Annebroskolan (skola/fritidshem).
7.15-15.45!!

Trivs jätte bra med de yrket.
Vill bli fritidspedagog, men de är ju en 3 årig linje
och tror inte jag pallar de.
Men vi får väl se helt enkelt.

Önskar de skulle funnits någon distans linje
för de, men där skolan ändå ligger nära.
Då hade jag nog pallat de.
För jag vill ju jobba samtidigt!
Och en sån linje som är lätt, pallar inte skolan liksom



Barn

Hoppas jag får jobb snart.
Pallar inte gå hemma, söker jobb hela tiden men inget händer!

Come on job, were are you?



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! Vad bra att du hade kul, sa dem att de hade nåt längre vik lr så?

Det hade varit super ju =)

2009-11-21 @ 08:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0