Diska, Fixa, Trixa och Tvätta

Igår jobbade både jag och Linus, alltså jag tjänar pengar och han är ute på praktik. Sugit, kan jag tycka! Men samtidigt skönt att komma från skolan lite.
Slutade 2 igår, skönt. Hem och städade och diskade, kollade på tvätten och tyckte att högen var lite för hög så satt upp en tvättet tid till idag.
    

Idag har jag jobbat en liten stund, hem och diska, fixa, trixa och tvätta. Har precis blivit färdig nästan. Tvätten hänger där ute för att bli torr, ska ta in den snart. 
Far kommer hit vid halv 5, för att hjälpa mig att sätta upp hyllor till den nya garderoben. Linus kommer hem vid 5, då ska vi äta.
Sen bär det av till Sofia för att umgås, lämna hennes present, snacka en massa och låna en ställning med backar (till garderoben).
Har saknat henne så, så det kommer bli skönt att få träffa henne igen!
   

Nu är det väl bara till att börja på maten så den blir färdig!

Kolla in vädret, helt underbart!!
 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0