Fredag 16 April

I fredags stack jag och mamma till Torp för att kolla på Linus när han spelade match.
Rätt vad det var så blev han utbytt, konstigt nog..
Han hade fått en smäll i huvudet och blev typ "blind" på ena ögat och mådde riktigt, riktigt dåligt!
Han gick in för att duscha redan innan det blev halvlek, skoja att jag var orolig!!
Han kom ut till matchen igen, ombytt, för att kolla på matchen men mådde så dåligt så vi stack redan innan matchen var slut..

När vi väl kom hem så mådde han ännu sämre så jag fick ta in han till akuten och satt där halva natten då vi fick reda på att han inte hade fått några större hjärnblödningar iaf, hum.. OROLIGA!!

Så klart så stannade jag med min älskling hela kvällen,
för att vara på den säkra sidan att allt gick rätt till ;) hehe..


Shit vilken fredag kväll!!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0