Linkovic

Idag har jag fått ledigt från Stjärnan. Ikväll ska jag ta hand om Amanda. Jag har lovat att vi ska ha picnic men får se om de blir av, vädret ser inte så bra ut nu när jag kollar ut genom mitt fönster..

Idag ska jag annars: Sola, Diska och kanske Tvätta.

Igår spelade Linus match och fick sig lite smällar. Idag kan han nästan inte gå..
Han blev stämplad på baklåret, fick en lårkaka och sprang ihop men en annan så knäskålarna krockade.
Icke svullet knä  Svullet knä

    Men lika glad är Linus för de men gladast är nog spelaren!!


Så då har man gått och blivit personligassistent till en stor jävla bebis, hahahaha!!


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

linus är liten ;) plutt

2010-04-29 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0