Lite om påsken

Påsk.
Fin påskmiddag, fin familj, fina vänner. Det kan nog inte bli bättre.
Är fortfarande sleden från resan upp, inte bra!!
Vi gick ifrån tidigt igår kväll, 12 tror jag klockan var. Somnade dock inte fören 01.30.. CP TRÖTT!!
Är hemma hos moster Nenne nu och alla sitter bakom mig och tittar på tv och gäspar i kapp. Själv är man ganska pigg, faktiskt :)
Ska till Linus pappa imorgon precis innan vi ska köra hem till skåne, är så jävla taggad och hoppas han är hemma och kommer tycka om mig....
NERVÖS!!

Dessa dagarna vi har varit här uppe har gjort så jag kommit dig mycket närmre, tycker om dig så sjukt jävla mycket Linus!! Det är bara du som går, nej fan springer, runt i mitt huvud!! Mitt hjärta dunka snabbare för varje minut som går när man är med dig! Bara du!! Fattar du? Bara du!!
Och din familj, herregud!! Tycker om dem mer för varje dag som går med!!

När jag väl kommer hem till skåne ska jag berätta allt som hänt här uppe, det ska jag säga!!
Igår.. Herregud!! Fy fan vad kul!!

Här bjuder jag på en underbar bild på Moster Nenne, jävligt packad!!
ENJOY :)




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0