Mitt första inlägg

VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!




Så ja, då har jag också fixat en blogg.
Som alla andra nördar..





Vete fan, alla har det då måste jag väl också ha det.
Så nu har jag de.






ENJOY!!



Så här såg mitt första inlägg ut.
Skit fult, hahahahaha!!! Har bara bloggat i ett år och de blir bara bättre och bättre tycker jag.

Jag började blogga för att jag och en kompis, Philip, hade slagit vad:
Vem som gick ner mest och fick bäst muskler i maj månad -09.

Han bangade så klart men jag fortsatte, skrev i bloggen nästan dagligen men tyckte inte om de!
Vetefan varför jag har kvar den...

Hahaha!!

Men jag fick jävlar ta mig muskler ska jag säga er!! :D
Dem är fan begravda nu :( Ska komma igång snart igen :) Ska bara hitta motivaionen!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0