Städ & Smörgåstårta

I söndags hade jag och Linus lovat varandra att städa hela lägenheten.
Och minsann, de gjorde vi med!


-Fixade den nya garderoben
-Plockade undan allt skit vi hade framme
-Diskade
-Damsög
-Fixade toaletten
-Rensade min garderob
-Rensade bland alla papper
-Satte upp almanackan
-Rensade i duschen

Fy fan vad duktiga vi var :)


När kvällen kom, klockan blev halv fem. Då stack jag till min kära bror som skulle bjuda på lite mat. Och vad blev det om inte smörgåstårta. Mmmmmm, Me Like!!
Tog med alla mina kläder som jag hade rensat bort och gav de till Ida som blev jätte glad för de. Tycker om att göra folk glada!

Ida och Andreas ville förståss ha ett familjefoto när väl Ares kröp upp i deras knä, så de fick det bli.
                                     Det fina fotot
  
                                    Detr ofina fotot
  

Tack för smörgåstårtan Nutte, den var jätte god.
Kanske var sällskapet som gjorde det ;)
Älskar dig bror!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ida The Star

Det var sällskapet som gjorde det ;) Och jag blev superglad för kläderna!! Puss&Kram

2010-04-26 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0