1 April 2010

Det är en solig vår vi har i år!
   
Det är en blåsig vår vi ha i år!
   
På samma gång, så sjukt!! Hahaha..

Jobbade igår, som vanligt. Vi hade så lite barn på förskolan så vi satte på en film som barnen kunde kolla på. Så klart så hamnade jag där med.. Hehe!! Det var ju Pippi dem satte igång. Älskade Pippi när jag var liten så jag var ju bara tvungen att kolla :)
Det bästa i filmen är nog när papegojan säger:
"Ska jag sticka kniiiven i dej, knubbis?!"
HAHAHAHA!! Älskar de citatet.


Nu ska vi bege oss ut i det fina vädret för att fira att våren har kommit! Love it!!

 Just det, glömde nästan..
    Idag är det 1 April, 2010, och Sofia Fyller 22år idag.
    
          GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN!!
                 Tycker om dig så mycket<3



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0