Valborg today

Idag skulle jag jobba i ca 2 timmar, piss!!
Men föreståndaren hörde av sig till mig imorse (4.55!!) och bad mig ta öppningen, kl 6..
Skulle egentligen bara jobba till kl 10 men fick jobba till 14.00.
När jag gick till jobbet imorse så var de så varmt så att det kändes som sommar, VILL HA!!

 

Idag är det valborg, som kanske kommer firas utan något festande, vem vet..
Det blir kanske att jag drar antingen till Dösjebro eller till Billeberga på fest.
Innan dess blir det en massa mys med mina underbara föräldrar, med god mat och majbåls kollande i Lödde. Me like!!
                            
Kommer inte skriva något i helgen pga att jag ska jobba så de blir att jag skriver nästa vecka istället, so you know!!

Ta väl hand om er!
Ha en riktigt bra valborg!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0