Påsk - lite mer detaljerat

Hallå ja. Då var vi här igen. Nu äntligen har jag tid att skriva en liten snutt..

I fredags körde vi till till ett ställe som heter Riddarhyttan, jävla ställe de där.
Där var Pia och Simon campandes med Lasse. Vi ville ju träffa Pia så det var bara till att köra. På vägen hem fick vi med oss lite bagage, Simon skulle följa med hem.

Påskafton varknar vi upp till, och drar oss ner till Nenne för att äta frukost :) Sen är det bara för mig, Nenne och Johanna att dra oss till Riddarhyttan igen Pia kom inte hem på någon sätt om inte vi hade hämtat henne, så de var då bara för oss att sätta oss i bilen och köra. In om Willy's på vägen tillbaka.
Lite trångt bara.. Ja, ni ser själva.
                   Pia och Nenne
  

Käkade en god middag på kvällen, som sagt, sen drog de igång!! Alla drack och gissa vem som blev fullast... Jo just de, Moster Nenne! FYYY FAAN säger jag bara!! Så jävla kul vi hade åt henne. HAHAHAHAHAHA!! Vi spelade Pictionary, fast istället för att rita så gjorde vi charader. Så kul!!
Vi körde också lite singstar på det hela. Vi gjorde det till en tävling. Två sjöng och en dansade, när Pia dansade då jävlar kunde varken jag eller Nenne hålla oss för skratt, det var nog något av det roligaste jag sätt på länge!! Ni skulle varit där!! 

Fick tyvärr inga bilder på kvällen direkt men här är några iaf :)
             
 
              

Dagen efter, när vi väl kom ner till Nenne för att äta frukost, igen, så hittade vi en riktigt bakis moster. HAHAHAHA!! Den dagen var det bara till att slappa, underbart!!

Måndag- Upp tidigt, när vi väl sagt hejdå till alla så stack vi hemmåt med en snabb titt in till Nyköping.
Linus pappa bor där och vi skulle bara hälsa på en snabbis, så att säga. Han var tyvärr inte hemma, synd! Såg fram emot att träffa honom!
Åkte hem till mina föräldrar för att äta en bit mat, när vi väl kom dit var fan halva släckten där. SHIT!!
Chock? Japp! Men trevligt!

Hem och deckade nästan direkt, helt sjukt var det tar på en att köra så långt!!

En mycket bra sammanfattning av Emelie!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0