Me like Sofia

Var med Sofia igår, så underbart! Har verkligen saknat henne. Vi träffades inte länge, hon skulle öppna idag så vi sågs bara någon timme. Hon kollade in hur vi hade det här hemma och hon tyckte de hade blivit bra :)

Idag har jag jobbat. Vi har varit på utflykt idag till Lund, Me like! Stack med 10 tåget och hem med 15.17 tåget, underbart!

När jag väl slutade så skulle jag sticka upp till Båstad, hörde av mig till dem där uppe och det blev inte att jag åkte upp idag heller. Det blir imorgon :D
 

På lördag vankas det bröllop!! Nervös? Lite, ja!! Men fan, de klarar jag.
             Hell Yeah!!
   



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helllööö!

Me like you to :D MASSOR GUMS!

2010-04-09 @ 06:45:13
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0