Berätta!

Vad tycker du om mig?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skriv gärna vem du/ni är med.

2010-08-22 @ 22:11:35
Postat av: Mamsen

Jo.... jag skulle beskriva dig som en glad,hjälpsam och arbetsam tjej med många järn i elden samtidigt typ alltid. Du är ärlig och rak och därmed förväntar du dig att alla ska vara ärliga tillbaka men det funkar ju tyvärr inte så i verkliga livet som du ju har lagt märke till eller hur? Har man dig som vän så har man det för alltid om man inte snackar en massa SKIT och ljuger för DÅ har man sålt smöret och tappat pengarna. Försöka få förtroendet tillbaka kan "tyvärr" vara väldigt svårt när man väl har blivit sårad vilket jag förstår. Ja och du förstår aldeles säkert vad jag menar. Någon mer hjälpsam person än dig får man leta efter och det vet dom som är vän med dig. Detta är en kort och ärlg beskrivning på min "lilla" dotter // Knuzzzzz......

2010-08-26 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0