Efter början..

Första dagen i Marmaris så gick vi på Hamam, turkiskt bad.
Underbart var det, massage, bubbelbad, peeling och en massa annat..


Dem andra dagarna så slappade vi mest och drack så klart. Vi gick även på basaren typ varje kväll, jag handlade inte så mycket men ändå lite!!
På tisdagen så åkte vi på en båttur runt i ”Marmarisviken”, underbart!! Vi träffade en annan svensk familj på båten som också bodde i Marmaris fast på ett annat hotell, helt underbar familj ska jag säga er!


Nu ska jag försöka få en liten blund så jag pallar med denna fredagkväll.
Take care!

                                                                      Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0