Början..

Nu har jag lite tid över, ska snart iväg till Mattias och käka våfflor. Mmmm!!
Hinner bara skriva och lägga in lite bilder.

Vi åkte ju till Turkiet den 6 augusti. Vi kom till flygplatsen i Milas ca 22.15(svensk tid, 23.15 turkisk tid) och slogs av en sån jäkla värme, så sent på kvällen. Det var helt sjukt!!
Åkte iaf buss till hotellet i Marmaris och var framme vid 3 tiden, snacka om att man var död då!! Men inte nog med de, vi fick inte ens våra rum på samma våning, jag och Linus fick på våning 2 och dem andra på våning 3. Det gjorde inget, men tyckte att vi hade beställt ihop och därför borde vi få ihop med. Och ACn funkade inte osv.. Lite klabb i början.

                                                       Resan var fantastisk annars!!

                
            Handlade namn brickor till väskorna innan vi stack, söt va?
        
    
         Det blev lite lång tråkigt på flyget, så vi fick göra något åt det.
    
                                        På planet
    
      På bussen mot Marmaris, mörkt, tråkigt och tröttsamt. Men fina är vi?

Fortsätter en annan dag, nu ska jag ner och sola innan jag ska till Mattias..
Ta väl hand om er alla!!
                                                                 Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0