Ullared

Så ja, då var man hemma igen..
Vi, hela familjen, stack till Ullared i fredags.. Mest för att göra något annat. Vi hyrde en campingstuga och sov där från fredags till igår. Vi hade det helt underbart!!
Handlade typ alla julklappar och lite till hemmet med, såklart!!
Hoppas ni som ska få julklappar av mig blir glada för dem är underbara!!
   
Igår när vi kom hem så stack vi till min faster, hon fyllde år. Grattis igen!!
Min ena kusin blev otroligt full och visste nog inte ens var han hade röven... Hahahaha!! Skit kul hade jag!

Andra advent idag och jag ska hjälpa mamma klä deras gran, nice!!
Imorgon är det lucia och jag ska jobba, på kvällen med. Min familj ska vara där med mig så de kommer bli underbart bra!
        Älskar min familj<3

Ta väl hand om er alla
                                                 Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ...

tredje advent

2010-12-12 @ 16:27:08
Postat av: Jenniies Fotoblogg

Men Emelie lilla, det är tredje andvent idag om inte jag har helt fel för mig :P ;)

2010-12-12 @ 20:27:45
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, just de. Fan vad tiden går ;)

2010-12-14 @ 06:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0