Woho!!!

                             ÄNTLIGEN ÄR DE FIXAT!!
    
Vi har äntligen ordnat så att vi också kan fira nyår, love it!!
Detta misstaget ska jag inte göra nästa år, de ska jag säga!
Kanske ska ha en egen nyårsfest, me like!

Har varit ledig under mellandagarna och tycker de varit helt underbart. Är aldrig ledig annars men nu ni, nu har jag varit ledig, nice! Börjar dock på måndag igen, men trivs som tusan så de kommer bli bra.

Idag har jag varit med Pernilla hela dagen, helt underbart! Vi har varit på Väla, IKEA, Mio och CenterSyd och fy fan vad jag har handlat. Välbehövligt och underbart att träffa en gammal vän som jag saknat länge!

Så nu kommer jag inte skriva förän nästa år. De ända jag kan säga just nu är:
  GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!

                                                       Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0