Bio

Nu är vi hem komna från bion. Min dag har varit fullproppad idag, trevligt :)
Började med att Jocke kom, så klart. Sen fortsatte de med att man inte skulle få någon lön denna månaden och mådde skit för de, sen fixade man de och mådde som en
gud!
Stack ner och sola med Jocke och Linus, men fick knappt någon färg :( så vi ska in till Lund imorgon och fixa till de :)
Fixade hemmabakad pizza med Nicole, Jimmy, Jocke och Linus. Nice!!
Har inte bakat idag, vilket är jätte skönt att slippa de nu :) Jag älskar att baka, de är inte de. Bara att de har varit varje dag nu sen sönag så nu får de räcka.

Vi kollade iaf på Wolfman!
    

Inte så bra som trailern visade och som jag hoppades på men va fan!
Inget att rekomendera, tycker jag.

Fy fan vad kul att få träffa dig igen gumman! Har saknat dig så<3


Alla människor är fittor. Varför?
För man vill sitt eget bästa!
Andreas Raddan Radic


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0