But why?

Varför, de är frågan...
Jag pallar inte.
Den färgen är fan inte min stil.
Blir på så dåligt humör och jag gillar det inte!
De händer nu, inte igår eller förra veckan, nu.
De kommer vara i 4 dagar till.
JAG VILL INTE!!
De är inte min stil att vara så aggresiv.
Är alltid på topp och tycker livet är underbart men fan inte nu!!
Tänkt om de hade varit vitt, så skönt, syns inte när man har något vitt på sig :) haha..

Fick flipp idag på Linus för minsta lilla.. Inte meningen :S
Men vad ska jag göra, jobbigt!!

Har inte skrivit på några dagar nu pga att min internet fuckar sig. Ska nog snart byta de, jobbigt men måste. De är jätte segt medans min dator kämpar för att överleva..

Har en padda som stöttar mig iaf, och de är jag väldigt glad för.
Tycker om dig så mycket och hoppas att vi klarar oss igenom detta!!


   Kollar in
detta!
   ÄLSKAR DE!!!


Du är inte blyg!
Linus Kylander



  Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0