Fan vad nice!

Fy fan vad nice, nu har de äntligen lossnat lite.
Jobbar mycket på förskolan Stjärnan nu.
Storm trivs, har inte hittat några fel på stället, än iaf ;)
De verkar som om att dem trivs med mig med.
Oavsätt vad jag gör blir dem glada. Trevligt!!
 
                   Gullungar

Imorgon ska jag jobba på Lackalänga förskola, men inte så länge :)
Jag ska ju på Spa med faster, kusin och mamma :D
Blir hämtad av min underbara kusin vid halv 1!
Ser såååååå framemot de, Tycker om dem så sjukt mycket<3
Så skönt kommer det bli!!
Komma ifrån allt bara för en dag, nice!
Oavsätt hur skönt jag tycker de kommer bli att komma iväg,
så kommer de bli en jobbig natt!


I'm gona miss you in my bed when I go to sleep,
and when I wake up in the morning, and see that you don't lie in my bed beside me, as I'm used to.
Like you alot hun<3 My kisses are only for you!

Nu ska jag iaf ut och gå med min älskade bror och hans hund, Ares!
    How lovley!!


Livets mening är inte att komma till graven i en ungdomlig, oförstörd kropp, utan hellre i en kropp som verkligen levt ett rikt liv och med ett jubel i rösten: Jippiiii!!! Det här var livet!!! Vilken härlig resa!!!!



 Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0