Hos M&F

Är just nu hemma hos Mamma och far med Andreas, vi har precis ätit. Dem åt Lasange och jag åt spagetti med köttfärsås. Mmmmm!!
Idag så gick jag och Linus upp vid 10 tiden och tog oss i kragen för att fixa frukost.
Hade lovat brossan att ta hand om Ares vid 10, så jag var lite sen på de, och Linus hade lovat att följa med.
När jag äntligen fick Linus med mig så gick vi en runda på 1.5h, så skönt det var!
Men fy för tusan vad vi var trötta sen närvi gick hem så vi lånade en film av brossan, "Natt På Museet". Einstin var lätt bäst i den!! Hahaha..

       Lilla sötnosen Ares, när han var ca 3månader gammal
 

   Vänner - Familj - Pengar - Jobb - Hund - Kärlek - Lägenhet - Kläder
Skor - Sprit - Utgång - Födelsedag - Döden - Begravning - Dator - Tänder
 Bal - Student - Resa - Telefon - Ex - Otrohet - Barn - Naglar - Glasögon
    Släkt - Möbler - Dusch - Smink - Frisyr - Bilder - Fotorafera - Sex
     Malmö - Eskilstuna - Blommor - Färg - Katt - Livet - Vädret - Bil


The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
  Walter Bagehot


  Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0