Idag

Idag vaknade jag av att Jocke ringde Linus vid 11 tiden.
Vi la oss jätte sent så vi var jätte trötta, men som vanligt var det bara till att ta sig i kragen och gå upp för att fixa sig och fixa frukost.
När Jocke kom så fikade vi och snackade en massa. Sen satte jag igång för att baka:)
Idag har jag bakat Negerbullar och Banankaka. Fy för tusan vad gott de var :)
    

Samtidigt som Jocke var här, och jag bakade, så frostade jag av frysen, äntligen! De skulle jag ha gjort för flera månader sedan men aldrig haft tillfälle och tid.
                   Min frys var verkligen inte såhär hemsk men glömde att fota min

Mitt i alltihopa så blev Jocke bajsnödig och ville ta rekord på att bajsa, helt sjuk i huvudet. Linus tog iaf tiden och det blev 40,6sek!! Sick (som Linus brukar säga)
               

Klockan blev 4 och Jocke och Linus skulle ta 5 tåget för att träna så då var de bara till att sätta igång fixa lite käk. Gulaschsoppa, gott!

Skjutsade killarna till tåget och stack till mina föräldrar där mamma och Anderas väntade :)
Satt och höll mamma, far och Andreas sällskap medan dem åt, trevligt.
Efter de frågade mamma mig om jag hade bakat klart allt. Men ack nej, de har jag ej!
Så jag fick ringa runder för att få fatt i ett recept på en sjukt god sockerkaka. Ann-Marie's Lördagskaka.
När jag väl fick fatt i den så var de bara till att sätta igång och baka :)

Samanfattning på 24 februari 2010
Fika
Bakat Banankaka och Negerbullar
Frosta av frysen
Lagat mat
Kört Jocke & Linus till tåget
Umgåts med min familj
Bakat Lördagskakan

Och nu sitter jag här, i mitt hem och bara myser. Så skönt!

Nicole - Hoppas du blir bättre snart. Vill ju inte att du ska må dåligt! Tycker om dig så. Även fast jag kanske inte visat de den sista tiden!



När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara välja vilken som är den vänstra, sen kan du vara säker på att den andra är den högra.
Nalle Puh



   Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha,gumman! Hur mkt kakor ska du bjuda på, på söndag? Vi kommer ju spricka ;P hehe!

Jag vill bara att du ska veta att jag kommer i vilket fall på söndag, tror inte att Tommy följer med. Men jag kommer =D

2010-02-25 @ 06:25:04
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0