Kräksjukan överallt!

Har jobbat på Stjärnan hela dagen idag :)
Tycker om de stället!
Förutom att kräksjukan kom till förskolan idag. Jag fick ta hand om barnet och en kollega fick ta hand om kräket.
 
 
Barnet var så himla lugnt efter, så skönt!!
Så vi bara mös tills barnets pappa kom.  
Jobbigt men mysigt!
 
Efter de hände så blev jag så nojig, kännde de i mage, i huvudet osv.
När jag väl kom hem så satt jag igång datorn för att skriva här lite, men först så fuckar sig datorn och jag pallade inte. Så jag gick och la mig.
Såååå skönt!!

Nu har jag äntligen vaknat igen, sov ca 2,5h.
  

Skickade til Mr L direkt och ville att han skulle komma, ensamt när man inte är van.

 
När han kommer så ska vi äta lite fruktsallad, BARA ÄLSKAR DE!! 
Fruktsallad = Bäst


Det finns människor som kommer in i våra liv och lämnar de igen. Det finns också människor som stannar en stund och lämnar fotspår i våra hjärta. Och vi blir aldrig mer detsamma
 Ida Johansson



  Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! Alltså jag tror jag dör =P läs min blogg! Förlåt - nu har vi ju inte hunnit setts flera ggr denna veckan,vi får ta igen det nästa! Hoppas det går bra! Ha en underbar helg! Tycker om dig såå mkt<3 Pusskram

2010-02-12 @ 07:05:53
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0