Sofiabak & Nicolechill

Idag har jag bakat muffins med Sofia :)
Sjukt kul att få tråffa henne igen, var så länge sen!!
Tycker om dig mycket vännen!
Vi bakade kladdkaka med marshmallows och muffins med romerskabågar och muffins med polly.
Gott som fan, eller hur Linus? ;)


Efter jag varit hos Sofia stack jag hem till Nicole.
Länge sen de med :S Fan vad jag är dålig på att träffa mina kompisar.
Men är fan inte dålig på att träffa min familj! Hum...

De ska jag verkligen ändra på, som jag sagt till Nicole<3

Jag och Nicole chillade, snackade, åt frukt med glass och kollade på Shrek 3. NICE!!
Vi snackade både gamla och nya minnen.
Tycker om dig så mycket gumman!!


Jag och Linus har nu varit tillsammans i 1 månad, igår.
Tycker om honom mer och mer för var dag som går, helt sjukt!
Inget kan komma ivägen!
Han fråga mig en riktigt sjuk sak igår, fy fan vad jag blev glad. Men visade inte att jag blev så glad som jag egentligen blev. Vill ju inte att hans ska tro något om mig ju.

Apropå att tro, fattar inte mig på människor som inte träffat en och som tror och snackar en jävla massa sjuka saker om någon. Snacka med personen i frågan och skaffa er en egen uppfattning istället. 
Detta är min uppfattning om att tro något om någon!


Falskhet är ett tecken för svaghet!
Ank



  Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Iréne Norstedt

Vännen, det var väldigt vad du svär!

2010-02-08 @ 09:59:52
Postat av: Nicole

tycker om dig med :)

2010-02-08 @ 19:17:22
Postat av: Sofia

Hej gumman :) jag tycker om dig osså!

2010-02-09 @ 11:41:39
URL: http://fiagurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0