S P A

Den 1 februari.

Nu är det inte långt kvar.
TorekovSpa bara skriker efter mig!
Jag längtar på ett sätt men på ett annat inte..
Längtar: Jag kommer iväg med mamma, min faster och min älskade kusin!
Längtar inte: Ska vara utan min kära :(



Det är inte heller långt kvar till the day!
Tycker om han jätte mycket!
Du betyder så mycket för mig, konstigt nog ;)
Hoppas såklart att det inte tar slut!
Vad ska vi göra? Någon bra idé?

Emelie goes brown!!
Nu har det hänt, jag har färgat håret brunt!!
Från en söt blondin till en snygg brunett, hehe..
Nä men skämt och sido, det blev faktiskt bra.
Lägger upp en bild på de senare, kommentera gärna då!


Regnar det köttbullar imorgon, så kan vi äta ute!
Emil Olsson



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0