Allt

YES!!
Äntligen är de slut.
Jag älskar verkligen livet nu.
Underbar familj, underbara vänner och underbar pojkvän (som aldrig växer upp).

Jag älskar snö, pulka åk och snöbollskrig men nu räcker de fanimej med snö. Nu vill denna donnan ha sol, värme och solbränna!

Varför ljuger man om en sån sak? Varför vill man inte att folk ska veta om att man är kär i en person? Är det pinsamt? Skäms man? Säga en sak till en person, och en helt annan till en annan person. Vad vinner man på de? Säga precis som det är. De kommer man längst med!
Och varför gå runt och snacka en massa när man egentligen inte vet någonting? Kolla upp lite fakta eller, de bästa, snacka med personen i fråga.

       My outfit a few days ago
 

Just nu kollar jag och Linus på Karatekid ll. Mysigt är de och länge sen man såg den! Haha.. Sån tönt jag känner mig!!

Ska börja lägga upp fler bilder. Tycker min blogg är lite tråkig. Vad tycker ni?


Se men inte röra!



  Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjoo gums =) vad är det som äntligen är slut?

Puss&Kram Sofis

2010-02-21 @ 08:36:44
URL: http://fiagurl,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0