Well.... Cookieday whit my honey<3

Ja, ni hörde rätt. Jag och Linus har haft en bakdag idag.
Ni som känner Linus vet ju att de var jag som bakade själv.
Det blev Cammenberttårta och Kanelbullar.
När Linus smakade så lät de bara: Mmmmmmmmm!
Så jag hoppas att de blev gott iaf. De tyckte jag.

Linus hjälpte iaf till med att:
Handla ingredienser
Fixa bra musik
Disken
Provsmakningen

                       My outfit for the cookieday
 

Kanelbullarna ser väldigt goda ut, men dem är till min födelsedag. Då hela tjocka släkten kommer, med min kusin Jörgen, som har lite för stor stjärt för att de ska finnas någon plats överhuvudtaget till stjärterumet ;)
     

Trivs så himla bra med dig, allt känns så bra.
Har en känsla inom mig som jag inte riktigt kan beskriva,
Mer än att allt känns så bra med dig!


Kom inte försent till de du vill komma i tid till
Nalle Puh


  Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0