Gott Nytt År!!

GOD FORTSÄTTNING !!

Nu är vi inne på 2010
Fan vad sjukt det känns att säga, och skriva, 2010
Tycker inte du de?



Iaf, gårdagen..
Nice nyår!
Var uppe i Eskilstuna med Nicole, Jimmy, Linus och Hampus.
Började kvällen med att laga mat till hela kompaniet ;)
Fläsk kotletter med klyftpotais, beasås, sallad och självklart alkohol :)
Gott som fan var det, de var ju jag som gjorde de, med hjälp från Nicole.
Glass med värmda hallon till efterrätt, mums!

Efter de bar det av ;) Krök, krök, krök krök
                                      (trodde iaf jag och Linus)

Alla satt sig för att kolla hokeyn, tråkigt!!
De var fan nyår, då ska man jag kröka, tycker jag, och inte kolla hokey!

Efter hokeyn blev de krök minsan :)
Sen utgång!
Vi stack ut vid halv 11 för att ta bussen.
Jag och Nicole sprang när bussen kom, och fy fan vad vi trillade!!
Framför bussen och allt. HAHAHAHAHAHAHA!!!
Nu bar det av till Olearys,när vi väl kom dit var där dock inte mycket folk :S
Så vi fick fribiljetter till Harrys, så vi stack dit.
På vägen dit stannade vi vid kanalen för att fira 12 slaget, SÅ FINT!!!!
Mamma ringde för att önska ett gott nytt år, så underbar!
     FY FAN VAD JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ<3

Vi gick in på Harrys och FETA! Kul var de!!

Hem och käka och sova efter de, lite tidigt för min del men de funka:)

Tack för ett fint ny år men mina nära och kära.
Nicole, Jimmy, Linus och Hampus
(som är ny, för min del iaf)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0