Hallå ja

Har haft mycket att göra nu i helgen (NOT) så jag har inte hunnit att skriva men nu kommer de.
Jobbade på bageriet i lördags, men fy fan vad dåligt jag mådde då.
Jag var inte sjuk eller något sånt utan jag hade liksom inga känslor. Visste inte vad jag både tyckte och tänkte.
Då var de nog bäst att gå hem och vara för mig själv, rensa tankar och så, tyckte jag.
Men ack nej, de blev inte så för denna donnan heller. Hon somnade såklart. De behövdes!!
Jag somna direkt när jag kom hem efter jobbet (17.00) till halv 1 på natten. Var vaken i ca en halv timme, somnade om igen och sov till halv 9 på morgonen.. Så sjukt!!

     

När jag vaknade igår kände jag mig mycket bättre.
Gick upp, käka lite när jag kollade på en film, Tomten är far till alla barnen. Så länge sen de var jag såg den så jag vara bara tvungen. Sen kom de. JAG BLEV RASTLÖS!! (som vanligt)
Skönt att känna att man blev mig själv igen!

  80-tals fest

Jag hörde av mig till lite kompisar men ingan kunde ses, ringde mamma som sa att vi skulle ut och handla.
Alltid lika mysigt att handla med mamma!!
När vi var färdiga så frågade jag mamma vad vi skulle göra nu, jag ville liksom inte hem än.
Då fick jag de perfekta svaret: "Vi kör hem, hämtar far sen kör vi till mormor och morfar". "Hell yeah" tänkte jag!
Så vi åkte hem där på en liten eftermiddags fika. Mycket trevligt!!
Fick ett sms från my loverboy där det stod att vi behövde prata, orolig som fan blev jag!
Åkte hem och lagade mat till oss, kyckling med flyftpotatis och 3 pepparsås. Mmmm!!
Men de var inte så farligt som jag trodde vi behövde bara prata allmät om allt liksom.
Helt underbart att jag verkligen har en pojkvän som jag kan prata om allt med!! (Har inte haft den turen innan)
Han är så himmla underbar<3


Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig!
Latinskt ordspråk



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0