My Day

 

Min dag började med att jag skulle börja träna, varje dag hade jag tänkt mig.
Men fy för tusan vad jag hade fel!!
Jag började springa och allt gick bra, rensade tankarna och lite så, iaf i 5min...
Sen hände de, de som inte fick hända, som jag var så rädd för att de skulle hända!
MITT KNÄ, igen..
Nu gör de skit ont, jag kollade aldrig de när jag skulle sist, för jag tyckte att de kunde läka av sig själv. Och trodde verkligen de med, men de misstaget ska jag inte göra om!
Fick vända och köra lite rehab på vägen hem istället.
Det var tänkt att jag skulle springa furulundsrundan och om jag pallade så skulle jag springa ut till Lödde med.
Den tanken kunde jag lägga på hyllan direkt!!
När jag väl kom hem så gjorde jag mitt lilla fyspass, så skönt!!
Fick lite träning iaf.

Efter de in och sola en stund på Oasis :) me like!!
Lite brunare nu, men inte mycket...
Sen bort till Malin och Chrille, såååå nice!!
Käkade, snackade en jävla massa, kollade på The Road, kass film. 
ICKE till att rekomendera!

 

Nu sitter jag här och väntar på Mr. Loverboy...
Han kommer snart!!
Då ska vi kolla på Tenacious D the pick of destiny som jag verkligen kan rekomendera!!
Kanske bara för jag kan hela filmen och alla låtar, vem vet ;)
Tycker verkligen om den iaf!!


Vi kan inte alltid påverka vad som händer oss, men vi har alltid makten att bestämma hur vi ska hantera det, känslomässigt!



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Iréne Norstedt

Vill inte säga "vad vara det jag sa" MEN JAG SÄGER DET! Var rädd om din kropp (knä) du har bara den.

2010-01-26 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0