Oh hej

Jag måste bara berätta detta..

När vi körde hem från Stockholm, 1/1-10, så var det ett jävla oväder!!
Halt, snöigt, kallt och mörkt!

Detta var på en 70 väg.
Jag körde i 50 för det var sjukt jobbigt och läskigt att köra.
Vad hände då?
Jo, jag fick sladd på bilen...
Efter Ödeshög vid Motala, mitt ute i ingenstans!

Jag försökte få bilen i styr igen, men gick inte.
Jag bromsade lite snabbt och lätt, och bilen började snurra!!
Jag sa: "Håll i er."

Vi snurrade 4varv och sen åkte vi ner i diket!!

Som tur var så blev ingen skadad.
Bilen fungerade forfarande bra, bara att framkåpan var lite sönder och avgasröret lika så.

Jag blev rädd och chockad till tusen!!

Nu, har jag bara ont i knät!
Min faster tror att jag har en spricka i de, men jag hoppas inte på de!

VILKEN JÄVLA UPPLEVELSE!!


  Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0