Underbara dagar

Nu har jag jobbat på avd. Piggelinen på Lackalänga förskola i 2v. Helt underbart!
Trivdes så himla bra men tyvärr så ska en annan tjej ta den tjänsten, som jag bara har hjälpt till med nu.
Så nu står jag här igen, på ruta 1, har inget jobb. Mår bättre men inte fullt lika bra som när jag jobbade där!
Saknar alla!! Vill tillbaka!!
Dem sa att dem skulle höra av sig så fort någon blev sjuk, så jag kunde komma. Me like!!
Så jag hoppas på att få träffa dem igen, snart :)

               

Ämma är här hos mig nu. Vi har käkat en bit mat, snackat en jävla massa och bara umgåts.
Det var jätte länge sen jag träffade henne!!! Missed my cutepie<3

   
Min älskade Ämma<3



Täkte börja skriva olika citat.
Hoppas de uppskattas.
Kommentera gärna.


Vad frost är för blomsterknoppen, det är själviskhet för vänskap



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Iréne Norstedt

Kul med citat, kan du få reda på vem som sagt det oxå? Isåfall är det ännu bättre.

2010-01-23 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0