Vad hände där?

TISADG
Eftersom jag var ute och skulle springa i måndags, som inte gick så bra, så skulle jag till sjukgymnasten vid 9 tiden för att kolla det. Är så trött på de nu så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Men allt blev försenat.
Var hos Malin och Chrille i måndags med, då jag och Chrille snackade om att han skulle fixa min underbara dator som fuckar sig hela tiden.

 

Så jag skulle lämna den innan jag skulle till sjukgymnasten, därför blev allt så himla mycket senare. Så jag var inte där fören 10.30 :S
Då var alla sjuka förutom en, så jag fick gå hem igen. Fick iaf följa Loverboy till tåget, så fick några pussar extra :) Me like!!
Skulle fixa däcken på bilen, då följde Nicole med. Mmmm quaaaaliiiityytiiiime (Homer accent)
När vi var klara där åkte vi till Nova för att shoppa lite, nice!!
Sen bar det av till Kävlinge för att ta mammas bil, in till Landskrona för att fixa naglarna. Lämnade Nicole i Lödde på vägen.

 


Tina, Tina, Tina....
Jag tycker om din familj!!
Fatta de!!
Trivs så bra med er så de inte är sant.
Sen vet jag inte om det är stringkalingarna som gör de ;)



Kände min konstig redan hos Tina men sket stort sätt i de.
Mamma var hungrig när vi körde där ifrån så vi körde in på ett ställe som var jätte länge sen vi "besökte", McDonalds.
Kunde inte ens äta upp min hamburgare så dåligt jag mådde.
När jag kom hem till min kära så mådde jag piss!!
Hade dock inte ätit mycket men mådde så dåligt så jag inte kunde få ner mer.
Jo då, sen kom de, "allt" som jag ätit underdagen. Som sagt, inte mycket.
Mådde sjukt mycket bättre direkt, helt sjukt..

 

Tack för att du finns för mig, hela tiden
Du är mitt ljus, min glädje. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv
Du är en sådan fin person, en sådan som alla borde ha i sitt liv.
Du har ett leende så varmt och tryggt sprider en känsla om uppskattning.
En finare människa än dig har jag svårt att tänka mig.
Du är en ängel som vandrar på vår jord, du är en stjäna som lyser klar i natten och leder mig i mörkret.
Du leder mig till tryggheten, du leder mig till glädjen och du leder mig hem!
Loverboy, do you understand how much you mean to me now?!


IDAG
Har jag bara slappat. Skulle egentligen till Båstad, men kolla in snöovädret, jag tror jag stannar hemma!! Vill ju inte åka i diket en gång till... hehe..
Så jag har lämnat in bilen till bilmekanikern, RICKI. Den blir klar imorgon, wie!!
Nu är jag hemma med min kära :)


Den som köper de han inte behöver, han får sälja de han behöver.
Spanskt ordspråk



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0