Flippisar

Här om dagen var mina föräldrar och morföräldrar på begravning, jag ville inte. Det var min gammelmorfar som hade gått bort. Vi stod inte så nära varandra men de är klart att jag har en liten sorg inom mig iaf. Fick ta hand om Nikki då. Gick en låång runda och gick förbi kyrkan där dem hade begravningen, de ska jag säga, det kom en liten tår..

När allt var färdigt kom dem hem till mig för att fika lite, mysigt!
Mamma, mormor, bror och jag stack till Nova sen för att handla lite till mormor. Kommer jag hem med flipflop till mig, underbart!! De var de ända jag behövde till resan som jag inte hade!
   

                                                                             Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0