Gårdagen

Igår var jag med Sofia och Tommy hela dagen, skit kul.
Innan jag stack till dem så fick jag diska, diska berg. Vi hade ett sånt jävla berg!! Så det vara bara till att börja diska, tog mig 1,5h,  
EN TIMME OCH TRETTIO MINUTER!!
Vi byggde hus :) Idag har jag dock skit ont i handen, är ju inte van att bygga hus precis..
Men jag och Sofia byggde hela förrådet själva, vi svor som tusan bara men de blev bra. Stolta!!

Fattar inte bara, det är så klibbigt och äckligt nu. Vill ha AC i min lägenhet!!!!!
Vill bara kunna mysa som vanligt igen!!
Vill inte vara nära någon när det är såhär klibbigt och äckligt, jobbigt!!
         

Har inget bestämt idag, så vi får väl se vad de blir att göra idag :)

HA DET SÅ BRA ALLA!!

                                                                                            Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0