Kitte 30år

Vilken dag igår..
Var i Bjuv, min kusin Kitte fyllde 30 år och hade kalas, skit trevligt!
Var där iaf till tolv på natten. Karin (hans fästmö) och jag fick lite tid att snacka och umgås lite vilket jag tyckte var jätte trevligt.
Min far och Kitte blev nog fan fullast på stället, som vanligt. Haha..

                              GRATTIS!!
   
                  Idag fyller du 30 hela år.
                 Gamla gubba jifel, haha!!

Kalaset var iaf bara på eftermiddagen/kvällen.
Under dagen var jag och Linus iväg och stor handlade,
fick ju lönen igår. Wiie!!
Handlade nog mat för hela månaden, underbart! Har inte haft mycket i varken kyl eller frys, men nu har vi.
Handlade mig ett par nya jeans med, skit fina.
(Lägger upp bild antingen senare idag eller imorgon)

                                                              Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0