Strange

Nu händer det en massa saker, det verkar komma i perioder uppenbarligen! Är det inte en sak så är det alltid något annat som kommer fram, något nytt och så är det alltid. Och jag ställer mig själv den frågan, varför? När ska allting "negativt" försvinna egentligen? Och varför kommer det mer och mer, fast i perioder nu helt plötsligt? Ena stunden kan jag vara jätte glad och må helt perfekt, men sen helt plötsligt så bara rasar allt, jag bryter ihop. Jag förstår verkligen inte, varför ska det vara såhär? Det är precis som min kropp tänker:
"Nu har vi byggt upp muren, så nu måste vi göra så att den rasar igen".
De kom en sån peridod igår, fattar de inte. Men nu mår jag bra igen.. Konstigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0