Uppe med tuppen

Ja mina vänner..
Vad fan gör jag uppe nu, jag har semester! Jo då, Linus försov sig och jag fick köra han till jobbet, han börjar ca 7.15. Vi var på hans jobb 7.05, hann precis. Skönt!!
Nu kan jag ju inte lägga mig igen, nej fan. Så de är bara till att hålla sig vaken genom att tvätta. kul? NEJ!
Känner mig som en hemmafru eller nått, jobbigt!

Idag är det den 15 Juli och det är Sjöbomarknad som gäller ikväll för mig, (kanske Linus), mamma, Ida och Andreas, skit kul!! Har dock inga pengar att spendera, måste spara till resan. Men följer med iaf,
om jag kanske hittar något till resan, hehe..

Nej fan, nu får jag fortsätta med tvätten.
Ciao
     
                                                                           Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0