Kivik, vad var de?

Var på Kiviks Marknad i år, vilket jag inte brukar vara.. Tyckte inte alls att den var lika bra
som dem andra marknaderna jag brukar vara på (Hörby och Sjöbo). Jag och Sofia gick igenom den ganska fort, har fått höra att den skulle vara GIGANTISK! Så antingen har den blivit mycket mindre, eller så har vi glömt väldigt mycket!
Jag handlade ingenting, duktigt eller hur? Men Sofia gjorde, hon köpte en jätte fin väska och en jättesöt nyckelring.
   

Well, min dag kommer arta sig som så:
Nu ska jag tvätta sen börja plocka undan här hemma, städa och diska.
Hoppas nu bara att Linus blir glad för de, känns som att det bara är jag som gör de.

Har haft semester nu ett bra tag, känner mig helt lost..
Hoppas bara att jag kan börja "normalt" - så jag inte gör bort mig första dagen.
Har haft semester sen v.24 och börjar mitt underbara jobba v.31.
LÄNGTAR SOM IN I BUBBLANS MYCKET!!!!! hehe..

Ta väl hand om er alla!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0